Вигоди для Вашого підприємства:
- Прямий контакт з аудиторією понад 25000 осіб;
- Широка присутність у медіа просторі міста та області протягом двох місяців рекламної кампанії;
- Охоплення рекламною кампанією фестивалю аудиторії понад 150000;
- Презентеція та прямий продаж товарів чи послуг безпосередньо цільовій аудиторії;
- Можливості проведення акцій (семплінгів, лотерей, дегустацій) для захоплення нової частини ринку;
- Можливість розробки спец продукту та просування його під час заходу;
- Можливість надання іменних призів та формування лояльного ставлення до компанії;
- Формування позитивного іміджу компанії
Для того, щоб стати спонсором фестивалю, необхідно:
Ознайомитися з загальним положенням для спонсорів, обрати спонсорський пакет та укласти договір про спонсорство.
Скачати договір можна тут, скачати положення для спонсорів можна тут
Спонсорські пакети
Пакет «Генеральний спонсор».
- Брендування зони офіційної церемонії відкриття виставки рекламними матеріалами компанії-спонсора
- Вступне слово під час церемонії відкриття виставки.
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх рекламних макетах у діловій та спеціалізованій пресі в рамках рекламної кампанії по залученню експонентів та відвідувачів
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
- Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
- Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
- Розміщення інформації про компанію-спонсора у прес-релізі виставки.
- Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
- Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
- Брендування прес-зали рекламними матеріалами спонсора під час проведення прес-конференції
- Розміщення інформації про спонсора в усіх відео та аудіо рекламних матеріалах фестивалю
- Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
- Виголошення подяк спонсору та нагадування про спонсора ведучими фестивальних дійств
- Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
- Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
- Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 3м) на пріоритетних умовах вибору місця.
Пакет «Ексклюзивний спонсор».
Передбачає відсутність інших спонсорів з однаковим видом діяльності чи продукції.
- Брендування зони офіційної церемонії відкриття виставки рекламними матеріалами компанії-спонсора
- Вступне слово під час церемонії відкриття виставки.
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх рекламних макетах у діловій та спеціалізованій пресі в рамках рекламної кампанії по залученню експонентів та відвідувачів
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
- Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
- Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
- Розміщення інформації про компанію-спонсора у прес-релізі виставки.
- Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
- Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
- Брендування прес-зали рекламними матеріалами спонсора під час проведення прес-конференції
- Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
- Виголошення подяк спонсору та нагадування про спонсора ведучими фестивальних дійств
- Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
- Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
- Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 3м) на пріоритетних умовах вибору місця.
Пакет «Партнер фестивалю».
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
- Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
- Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
- Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
- Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
- Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
- Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
- Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
- Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
- Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 1,5м) на пріоритетних умовах вибору місця.
Контактні особи по роботі зі спонсорами:
Директор департаменту маркетингу фестивалю
Голда Андрій Ігорович
097 960 84 90
Kreativ@prosto.te.ua