Понеділок, 06.05.2024, 03:34

Західноукраїнський весільний фестиваль

Друзі сайту
Статистика

Стати спонсором фестивалю

Пропонуємо Вам взяти участь у статусі спонсора у Першому Західноукраїнському весільному фестивалі.

Вигоди для Вашого підприємства:

  1. Прямий контакт з аудиторією понад 25000 осіб;
  2. Широка присутність у медіа просторі міста та області протягом двох місяців рекламної кампанії;
  3. Охоплення рекламною кампанією фестивалю аудиторії понад 150000;
  4. Презентеція та прямий продаж товарів чи послуг безпосередньо цільовій аудиторії;
  5. Можливості проведення акцій (семплінгів, лотерей, дегустацій) для захоплення нової частини ринку;
  6. Можливість розробки спец продукту та просування його під час заходу;
  7. Можливість надання іменних призів та формування лояльного ставлення до компанії;
  8. Формування позитивного іміджу компанії

Для того, щоб стати спонсором фестивалю, необхідно:
Ознайомитися з загальним положенням для спонсорів, обрати спонсорський пакет та укласти договір про спонсорство.

Скачати договір можна тут, скачати положення для спонсорів можна тут

Спонсорські пакети
Пакет «Генеральний спонсор».
  1. Брендування зони офіційної церемонії відкриття виставки рекламними матеріалами компанії-спонсора
  2. Вступне слово під час церемонії відкриття виставки.
  3. Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
  4. Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх рекламних макетах у діловій та спеціалізованій пресі в рамках рекламної кампанії по залученню експонентів та відвідувачів
  5. Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
  6. Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
  7. Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
  8. Розміщення інформації про компанію-спонсора у прес-релізі виставки.
  9. Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
  10. Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
  11. Брендування прес-зали рекламними матеріалами спонсора під час проведення прес-конференції
  12. Розміщення інформації про спонсора в усіх відео та аудіо рекламних матеріалах фестивалю
  13. Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
  14. Виголошення подяк спонсору та нагадування про спонсора ведучими фестивальних дійств
  15. Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
  16. Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
  17. Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 3м) на пріоритетних умовах вибору місця.


Пакет «Ексклюзивний спонсор».
Передбачає відсутність інших спонсорів з однаковим видом діяльності чи продукції.

  1. Брендування зони офіційної церемонії відкриття виставки рекламними матеріалами компанії-спонсора
  2. Вступне слово під час церемонії відкриття виставки.
  3. Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
  4. Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх рекламних макетах у діловій та спеціалізованій пресі в рамках рекламної кампанії по залученню експонентів та відвідувачів
  5. Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
  6. Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
  7. Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
  8. Розміщення інформації про компанію-спонсора у прес-релізі виставки.
  9. Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
  10. Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
  11. Брендування прес-зали рекламними матеріалами спонсора під час проведення прес-конференції
  12. Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
  13. Виголошення подяк спонсору та нагадування про спонсора ведучими фестивальних дійств
  14. Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
  15. Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
  16. Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 3м) на пріоритетних умовах вибору місця.

Пакет «Партнер фестивалю».

  1. Розміщення логотипу компанії-спонсора на всіх запрошеннях, брошурах тощо
  2. Розміщення логотипу компанії-спонсора на засобах зовнішньої реклами
  3. Вкладання рекламних матеріалів компанії-спонсора в інформаційні пакети для преси
  4. Згадування компанії-спонсора протягом всієї PR-кампанії виставки
  5. Розміщення логотипу компанії-спонсора у вигляді гіперпосилання на офіційному сайті фестивалю
  6. Розміщення інформації про спонсора на офіційному сайті фестивалю та групі в соціальних мережах
  7. Розміщення банера спонсора в місцях проведення подій фестивалю
  8. Участь представника спонсора в журі конкурсу «Краща наречена», номінування переможниць іменними номінаціями та нагородження іменними призами.
  9. Розповсюдженням спонсором власної рекламно-інформаційної продукції
  10. Надання (при потребі) виставкової площі (1,5м х 1,5м) на пріоритетних умовах вибору місця.
Також можлива розробка індивідуальних спонсорських пакетів.

Контактні особи по роботі зі спонсорами:

Директор департаменту маркетингу фестивалю
Голда Андрій Ігорович
097 960 84 90
Kreativ@prosto.te.ua